Творчий звіт
музичного керівника ЗДО «Віночок» Стороженко Г.Ю.
з музично-естетичної діяльності дітей
за 2018-2019 навчальний рік
Відповідно плануванню музично-естетичної діяльності дітей у 2018-2019 н.р. музичним керівником були виконані майже усі спроектовані завдання.
Заняття проводились систематично. Для досягнення мети музичним керівником було застосовано
практичні методи:
художнє виконання музики,
пісні (виразність доступність, точність),
наочні методи:
ілюстрація,
художні іграшки,
посібники,
музично – дидактичні ігри,
словесні методи:
короткі розповіді,
бесіди,
пояснення,
запитання (стислі, яскраві, образні, спрямовані на характеристику змісту твору, засобів виразності).
В результаті чого. за рік було проведено близько 30 музичних свят, розваг та масових заходів, в яких діти демонстрували свої досягнення з усіх видів мистецької діяльності.
Список музичних свят, розваг та масових заходів
за 2018-2019 н.р.
Вересень – Святковий захід до Дня знань
- Інсценування казки В.Сухомлинського з нагоди 100-річчя від дня його народження «Жук і соловей» (сер.гр.)
- Інсценування казки В.Сухомлинського з нагоди 100-річчя від дня його народження «Лисиця і миша» (сер.гр.)
- Інсценування казки В.Сухомлинського з нагоди 100-річчя від дня його народження «Лисеня-першокласник» (стар.гр.)
- Інсценування казки В.Сухомлинського з нагоди 100-річчя від дня його народження «Неслухняне поросятко» (стар.гр.)
- Святковий концерт для працівників ЗДО «Віночок» з нагоди Всеукраїнського Дня Дошкілля
Жовтень - «Свято картоплі» - розвага для дітей старшого віку за участю батьків
- Участь вихованців старших груп у відкритті Фестивалю Педагогічних Ідей, м.Київ
Листопад – Осіннє свято «Казки осіннього лісу» (мол. гр.)
- Осіннє свято «Подарунки осені» (сер.гр.)
Грудень - Участь вихованців старших груп у відкритті Фестивалю Педагогічних Ідей, м.Київ
– Музична розвага «Де живуть чемні діти?» з нагоди святкування Дня святого Миколая (стар.гр.)
- Новорічне свято для дітей 1х молодших груп «В гостях у Свинки Пеппи»
- Свято для дітей 2х молодших груп «Квест від Пеппи та Джорджа»
- Новорічне свято для дітей середнього дошкільного віку «Новорічні пригоди свинки Пеппи»
- Новорічне свято для дітей старшого дошкільного віку «Чаклунка Пеппа»
Січень - Розвага «Ура, до нас йде Коляда!»
Лютий - Участь вихованців середніх груп у відкритті Фестивалю Педагогічних Ідей, м.Київ
– Стрітення. Музична казка «Як Іванко Веснянку рятував»
- Розвага з нагоди Міжнародного дня рідної мови «Україно мила, краю мій чудовий!»
Березень - Лялькова вистава для дітей 1х молодших груп «на подвір’ї у бабусі»
- Свято для дітей 2х молодших груп «Свято бантиків»
- Свято для дітей середнього дошкільного віку «Україна має талант»
- Свято для дітей старшого дошкільного віку «Серце бажань»
- Музична розвага з нагоди святкування 205-річниці від дня народження поета Т.Г.Шевченка «Любий наш Тарасе!»
- Участь вихованців середніх груп у відкритті Фестивалю Педагогічних Ідей, м.Київ
Квітень - Театралізована казка з основ БЖД «Кицькін дім»
Травень – Семінар для вихователів-методистів та вчителів-логопедів міста в рамках щорічного Методичного об’єднання «Логоритміка для всіх і кожного»
- Випускний бал «Кулька мрій від Меррі Попінс»
- Участь вихованців середніх та старших груп у Всеукраїнському конкурсі дитячих талантів «КіндерFest-2019 »
- Святкова розвага з нагоди святкування Дня захисту дітей «Нехай щасливими ростуть всі діти на планеті!»
Результативність дітей:
- у дітей сформоване
ü естетичне ставлення до навколишнього світу;
ü вміння пізнавати зіграні музичні уривки та мелодії знайомих пісень;
ü вміння діяти у колективі;
ü вміння розрізняти та називати характер звучання інструменту;
- сформовані співочі вміння та навички, які сприяють виразному виконанню;
- розвинене музичне сприйняття;
- діти ознайомлені
ü із засобами музичної виразності (мелодія, тембр, темп, лад);
ü зі структурою пісні (вступ, куплет, приспів);
ü з елементами народних та сучасних танців;
ü з групами музичних інструментів (струнні, духові, ударні), знають їх назву;
- діти вміють
ü розрізняти та називати жанри, характер музики;
ü вміють перешиковуватись, починаючи після музичного вступу;
ü на слух визначати музичні розміри (2/4, ¾, 4/4);
ü узгоджувати свої рухи із музичним матеріалом;
- діти
емоційно сприймають та позитивно реагують на музику;
мають елементарні навички гри на шумових та діатонічних музичних інструментах.
ü за підсумками Всеукраїнського конкурсу дитячих талантів «КіндерFest-2019» у м.Києві, вихованці ЗДО «Віночок» отримали:
· колектив середніх груп 4 місце, диплом та медалі (номінація хореографія)
· Ткачук Лілія 4 місце, диплом та медаль (номінація вокал)
· Рибачок Дарина 4 місце, диплом та медаль (номінація вокал)
· дует брата і сестри 3 місце, диплом та кубок (номінація хореографія)
· Новикова Іларія та колектив старших груп 2 місце, диплом та кубок (номінація вокал і хореографія).
Результативність педагога:
- вступила до Асоціації працівників дошкільної освіти;
- вступила до Асоціації дитячих творчих проектів;
- провела більше десяти семінарів та майстер-класів у різних містах країни (Одеса, Запоріжжя, Харків, Київ, Бровари)
- оформила і випустила Методичний посібник з мовленнєвого музикування
Співпраця із батьківським комітетом:
- здійснено поповнення в оформленні музичного залу, відповідно до тематики свят
- костюмерну поповнено новими костюмами
Річний звіт музичного керівника Стороженко Г.Ю.
про виконану роботу за 2017-2018 навчальний рік
з дітьми дошкільного віку.
За цей період музичним керівником ДНЗ «Віночок» була проведена наступна робота:
· Регулярно проводилися музичні заняття
· У процесі занять діти займалися за такими розділами:
— Музично — ритмічні рухи.
— Розвиток почуття ритму.
— Слухання музичних творів.
— Спів і пісенна творчість.
— Танцювальна, танцювально — ігрова творчість.
— Ігри та хороводи.
Заняття проводилися два рази на тиждень в кожній віковій групі, відповідали віку дітей, витримані за часом.
Були поставлені завдання музичного виховання:
— Підготувати дітей до сприйняття музичних образів і уявлень.
— Закласти основи гармонійного розвитку (розвиток слуху, уваги, руху, почуття ритму і краси мелодій, розвиток індивідуальних музичних здібностей).
— Долучати дітей до патріотичної музичної культури.
— Підготувати дітей до освоєння прийомів і навичок в різних видах музичної діяльності.
— Розвивати комунікативні здібності (спілкування дітей один з одним, творче використання музичних вражень у повсякденному житті).
— Ознайомити дітей з різноманіттям музичних форм і жанрів в привабливій і доступній формі.
Поставлені музичні завдання для кожної вікової групи були виконані.
Проводилась діагностика загального рівня музичного розвитку дітей, яка показала, що в основному діти з середнім рівнем розвитку.
У 2 групі (друга молодша група) високий рівень розвитку становить близько 8%;
У 1 групі (друга молодша група) високий рівень розвитку становить близько 7%;
У групах 3 та 4 (середніх) високий рівень розвитку становить близько 12%;
У 6 групі (старша група) високий рівень розвитку становить близько 14%;
У 5 групі (старша група) високий рівень розвитку становить 18%;
Протягом року оновлювалися методичні посібники, дидактичні ігри та атрибути, фонотека.
Так само протягом року мною було відвідано засідання методичних об’єднань з музичного виховання, була спікером Фестивалю педагогічних ідей.
Протягом року здійснювалася робота щодо взаємодії з усіма педагогами і фахівцями дитячого садка.
Була організована робота з батьками, запланована за річним планом і повсякденна, у вигляді невеликих консультацій.
Згідно робочого плану було проведено сезонні свята та розваги, театральні вистави.
Діти прийняли участь у щорічному міському фестивалі «Ми діти твої, Україно».
На наступний навчальний рік планую організувати роботу по театралізованої діяльності в середніх та старших групах, поповнити музично-розвиваюче середовище по музичному розвитку дітей, приділити більше уваги розвитку музичної творчості, а також підвищити результати по діагностиці.
Музичний керівник Стороженко Г.Ю.
За період з 01.09.2016 по 31.05.2017рр. музичні заняття в усіх групах ДНЗ проводилися регулярно, два рази на тиждень в кожній віковій групі, відповідали програмовим вимогам та віковим можливостям дітей. У процесі занять діти займалися за такими розділами:
- Музично — ритмічні рухи;
- Розвиток почуття ритму;
- Слухання музичних творів;
- Спів і пісенна творчість;
- Танцювальна, танцювально — ігрова творчість;
- Ігри та хороводи.
В перспективному плануванні на навчальний рік мною були поставлені завдння музичного виховання:
- підготувати дітей до сприйняття музичних образів і уявлень;
- закласти основи гармонійного розвитку (розвиток слуху, уваги, руху, почуття ритму, розвиток індивідуальних музичних здібностей);
- долучити дітей до української народно-традиційної та світової музичної культури;
- підготувати дітей до освоєння прийомів і навичок в різних видах музичної діяльності;
- розвивати комунікативні здібності (спілкування дітей один з одним, творче використання музичних вражень у повсякденному житті);
- ознайомити дітей з різноманіттям музичних форм і жанрів в привабливій і доступній формі.
Проведена наприкінці навчального року діагностика загального рівня музичного розвитку вихованців ДНЗ показала, що поставлені цілі та завдання були виконані.
Протягом року були проведені наступні заходи:
Вересень – Святкова розвага до Дня знань
Жовтень - Тематична розвага з основ БЖД «Необачний Незнайко»
- Тематичне заняття для дітей 1х молодших груп «Барвиста осінь»
- Свято для дітей 2х молодших груп «Осінь золота»
- Свято для дітей середнього дошкільного віку «У бабусі на подвір’ї»
- Свято для дітей старшого дошкільного віку «Жовта Пані-чарівниця»
Грудень – Музична розвага до дня Свято Миколая «Пригоди у лісі»
- Новорічне свято для дітей 1х молодших груп «Подарунки від Снігурки»
- Свято для дітей 2х молодших груп «Зайчикова хатинка»
- Новорічне свято для дітей середнього дошкільного віку «Новорічний бал у Снігуроньки»
- Новорічне свято для дітей старшого дошкільного віку «Новий рік у космосі»
Січень - Розвага «Різдвяні святки»
Лютий – Музична казка до свята Стрітення «Як Іванко з друзями Весняночку визволяв»
- Інсценізація казки «Рукавичка» ( 2 молодша група)
- Інсценізація казки «Колобок» ( 2 молодша група)
- Тематичне свято до міжнародного дня української мови «Рідна мова калинова»
Березень - Лялькова вистава для дітей 1х молодших груп «Як зайченятко маму шукало»
- Свято для дітей 2х молодших груп «Як лисенятко маму шукало»
- Свято для дітей середнього дошкільного віку «В гостях у каструлі - тьоті Юлі»
- Свято для дітей старшого дошкільного віку «Як гусари та леді мам вітали»
Квітень – Тематичний захід «Музичний вернісаж: пісне твоя, Україно!»
- Тематична розвага до Дня космонавтики «Пригоди полярної зірочки»
- Інсценізація казки «Коза-дереза» (середня група)
- Екологічна розвага до дня Землі «Будь природі другом»
Травень – Випускний бал «Стиляжна вечірка»
- Виступ на міському фестивалі «Ми діти твої, Україно!»
Оновлювалися методичні посібники, дидактичні ігри та атрибути, фонотека. Костюмерна поповнилася костюмами.
Так само протягом року мною було відвідано декілька засідань методичних об’єднань з музичного виховання, міський семінар з музичної діяльності дитини раннього віку.
Продовжувалася, введена в минулому навчальному році робота щодо взаємодії з
батьками у вигляді співпраці під час підготовки свят та їх проведення.
На наступний навчальний рік планую організувати роботу по театралізованій діяльності в старших групах, поповнити музично-розвиваюче середовище по музичному розвитку дітей, приділити більше уваги розвитку музичної дитячої творчості.
Музичний керівник Стороженко Г.Ю.