Психогімнастика, як метод набуття емоційного досвіду в дошкільному віці

Душа дитини в період дошкільного віку найчутливіша і найвразливіша, тому в цей час найбільше треба плекати її, пильнувати, щоб серце, воля і розум розвивалися гармонійно.

Емоції є індикатором стану і настрою дитини, її ставлення до навколишнього світу та самої себе, а також – самі істотно впливають на поведінку, розумову і рухову діяльність. Чим менша дитина, тим більше вона перебуває в полоні емоцій. Їй важко управляти своїми почуттями, діями, вона схильна до імпульсивної поведінки.

Організовуючи життєдіяльність дитини в дошкільному закладі, ми створюємо умови для попередження дискомфорту та проявів її нервозності , виявляємо причини емоційних переживань, тривоги, підбираємо адекватні засоби впливу.

/Files/images/7252.gif

/Files/images/psihogmnastika/52969631.jpg/Files/images/psihogmnastika/image е.jpg/Files/images/psihogmnastika/risunok3.jpg/Files/images/psihogmnastika/risunok4.jpg/Files/images/psihogmnastika/н.jpg/Files/images/psihogmnastika/imageн.jpg/Files/images/psihogmnastika/псих6ge.jpg/Files/images/psihogmnastika/imageр.jpg/Files/images/psihogmnastika/risunok9.jpg/Files/images/psihogmnastika/1395651611.gif


Психогімнастика

Кiлькiсть переглядiв: 1090

Коментарi