• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Рубрика практичного психолога

/Files/images/publikaciya2_1.jpg

/Files/images/pedagogi/DSC_0372.JPG

Наш психолог, Курченко Катерина Миколаївна, допоможе Вам у спілкуванні з дитиною, розкриє нові грані характеру малюка, допоможе йому стати впевненішим, товариським і життєрадісним.

/Files/images/99d48ee2a05e.gif

Напрямки роботи практичного психолога в ДНЗ:

Консультативно-просвітницька робота

Мета: підвищення психологічної культури вихователів і батьків, забезпечення інформацією з психологічних проблем, формування запиту на психологічні послуги.

Психодіагностична робота

Мета: психолого-педагогічне вивчення індивідуальних особливостей особистості дітей, педагогів, батьків.

Корекційно-розвивальний напрямок

Мета: систематичне цілеспрямоване використання психологом психологічних методів та засобів по створенню оптимальних можливостей та умов для повноцінного та своєчасного психічного розвитку дитини. Корекційна робота з дітьми, які віднесені до категорії групи ризику на тих або інших підставах, спрямована на специфічну допомогу цим дітям. Розвивальна робота з дітьми може здійснюватись з усіма дітьми і бути націлена на розвиток у дітей психічних процесів, різноманітних здібностей.

Організаційно-методичний напрямок

Мета: організація власної діяльності, аналіз та узагальнення її результатів, підвищення власного професіоналізму через самоосвіту.

/Files/images/vospital.JPG

Практичний психолог закладу:

  • керується етичним кодексом психолога;
  • дотримується педагогічної етики;
  • будує діяльність на основі доброзичливості, довіри в тісному співробітництві з усіма учасниками навчального процесу
  • підвищує рівень психологічних знань вихователів, батьків, дітей;
  • постійно підвищує свій професійний рівень.

Основні завдання психологічної служби закладу:

  • проведення просвітницьких лекцій, семінарів, занять з педагогами, батьками, дітьми;
  • консультативна допомога всім учасникам навчально-виховного процесу;
  • розвивальна робота з дітьми, батьками, педагогами;
  • допомога дітям, які мають проблеми в поведінці, або які опинилися в складній життєвій ситуації;
  • психологічний супровід новоприбулих дітей;
  • визначення психологічної готовності дітей 6-річного віку до навчання у школі.

Мета психологічного супроводу полягає у забезпеченні оптимальних соціально-психологічних умов для збереження психологічного здоров’я дитини, сприянні повноцінному розвитку її особистості у родині й дитячому садку та формування її як суб’єкта життєдіяльності.

/Files/images/psiholog/dutachi-virsuku-pro-vesny-2-800x445.jpg/Files/images/psiholog/223109_1.jpg/Files/images/psiholog/102021436_3QcBx8PybBQ.jpg

ШАНОВНІ БАТЬКИ!

Любіть своїх дітей, будьте уважні до них, малюйте з ними, бавтеся, розмовляйте! Ви ж хочете виростити щасливих людей, поряд з якими будуть щасливі всі?
Варто щодня виконувати спеціальну вправу, яку психологи називають „безумовна увага”. Щодня приділяйте дитині щонайменше 10 хвилин „безумовної уваги”: телефон і телевізор вимикаються, миття посуду відкладається, обід не вариться, двері зачиняються. Ці 10 хвилин ви розмовляєте з дитиною про що завгодно. Почати можете ви: розпитайте дитину, як минув день, з ким вона бавилась, що робила тощо. Повірте, контакт з дитиною - це надзвичайно важливо зараз, а для ваших майбутніх стосунків – просто безцінно.

/Files/images/Безымянный.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 348

Коментарi