• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Рубрика музичного керівника

/Files/images/storojenko/1111111111111.jpg

/Files/images/pedagogi/DSK_0987.JPG

Вас просимо прийняти до уваги
Професії цієї переваги:
Музичний керівник – не просто керівник -
Це диригент, затійник-масовик,
Продюсер, а також хормейстер,
Організатор свят та балетмейстер,
Це костюмер, стиліст та декоратор,
Народознавець, та природжений оратор…
До того ж серед цих талантів
Найкраща серед музикантів,
Бо головне усім вимогам –
Працює з радістю дитячим педагогом!
Талановита, мов актриса гарна
Музкерівник наш
- Стороженко Ганна!

/Files/images/razdelitel6.gif


Головні завдання музичного розвитку дошкільника:

/Files/images/storojenko/IMG_20171120_101411552_HDR.jpg· виховувати інтерес до музики;
· збагачувати дитячі музичні враження, шляхом ознайомлення з різноманітними творами видатних композиторів;
· розвивати музичні здібності – ладотональний слух, сенсорні здатності, почуття ритму, творчу уяву, емоційну чутливість;
· навчати дітей простим практичним навичкам у всіх видах музичної діяльності;
· формувати самостійність, ініціативу, прагнення застосовувати надбані знання та уміння у повсякденному житті – музикувати, злагоджено співати, ритмічно рухатись.

/Files/images/razdelitel6.gif



Музичний зал... тут творяться дива
І казка в ньому часто ожива
Артисти наші хоч маленькі
Зате розумні та гарненькі.
Музичний керівник в садочку – чарівник,
Що свято дітям дарувати звик.....

/Files/images/storojenko/DSC_0449.JPGОформлення музичної зали:

- в інтер’єрі і затишок, і яскравість, і певна неординарність;

- в центрі уваги центральна стіна;

- посезонне оновлення;

- добре освітлення;

- створення музичного куточку (музичні іграшки, дидактичні посібники, елементи костюмів для ігор).

/Files/images/storojenko/1510160628506363982_2.png

Кольорова гама музичної зали

Вплив кольорів на психологію та фізіологію дитини:

Червоний колір підвищує кров’яний тиск, прискорює серцевий ритм і робить частішим дихання, посилює агресивність і «втомлює» очі;

Помаранчевий колір стимулює мозкову діяльність, допомагає при астмі та бронхіті;

Абрикосовий колір знімає напруження і дає відчуття комфорту та безпеки, є ідеальним вирішенням для офісів та місць, де люди надмірно напруженні;

Зелений колір залежно від того, який відтінок у ньому переважає – теплий жовтий чи холодний синій , - збуджує або заспокоює.

В останньому варіанті зелений дає відчуття розслаблення, допомагає адаптуватися до незнайомих обставин, лікує розлади нервової системи;

Блакитний колір викликає відчуття спокою, благополуччя та стабільності. Його можна використовувати для пом’якшення грубої поведінки та виховання співчуття. Блакитний – ефективний при невралгічних болях. Кажуть, споглядання цього кольору лікує захворювання щитовидної залози, горла,та носу ;

Фіолетовий колір не можна надмірно застосовувати для оформлення приміщень, в яких перебувають діти, адже цей колір дуже важкий для сприйняття;

Білий колір у великій кількості створює ефект холоду та стерильності. Однак помірні вкраплення білого в оформлення приміщення можуть піднімати емоційний тонус у похмурий день, допомагати долати скутість.

/Files/images/razdelitel6.gif

Декорування музичної зали

- декоративне оформлення музичної зали і тематика святкових ранків;

- поступове використання нових елементів декору та налаштування дітей на майбутню подію;

- розміщення декорацій та прикрас не завада руховій активності дітей (під час ігор , танців , хороводів);

- виготовлення панно з тканини (простирадла) та картонних коробок з під великої побутової техніки;

/Files/images/razdelitel6.gif

Безпека у музичній залі

Залежить від того, чи :

- постелене та закріплене на підлозі килимове покриття – для того , щоб діти не послизнулись;

- розташовані всі меблі біля стіни та закріплені до підлоги (ф- но, шафи, пенали);

- простежено за станом обладнання музичної зали, ужито щодо усунення його несправностей;

- зберігаються гострі, колючі, ріжучі та крихкі предмети у недоступному для дітей місці;

- перевірено іграшки на можливість їх розбивання (уламки можуть поранити дитину);

/Files/images/storojenko/cooltext553355891.gif

ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ:

- загромаджувати евакуаційні виходи – заставляти їх атрибутами, установлювати дзеркала та фальшиві двері;

- використовувати відкритий вогонь (свічки, петарди, бенгальські вогні) під час проведення святкових ранків;

- обгортати електричні лампи папером, матерією або іншими легкозаймистими матеріалами;

- використовувати на святкових ранках костюми, виготовлені з вати, паперу, марлі та інших легкозаймистих матеріалів, що не оброблені вогнезахисною рідиною; легкозаймисті іграшки та прикраси.

/Files/images/razdelitel6.gif

У нашому закладі використовується багато сфер організації музичної діяльності дітей: ранкова гімнастика з музичним супроводом, фізкультура, музичні заняття, розваги та святкові ранки, які відрізняються цікавими сюжетами, сюрпризними моментами, вдалим добором поетичного матеріалу, доцільного за змістом, та характерним музичним супроводом.

/Files/images/razdelitel6.gif

Музичні заняття

/Files/images/storojenko/IMG_3082.jpg При проведенні музичних занять враховується наступне:

1. Вікові, діагностичні та індивідуальні властивості дітей (для підбору музичного матеріалу);
2. Творчий підхід до будови та проведення заняття, відповідність програмовим вимогам (охоплення усіх видів музичної діяльності: слухання, гра на музичних інструментах, співи, музично-ритмічні рухи, ігри);
3. Використання різних педагогічних прийомів: мовних, наочних, ігрових, практичних.

/Files/images/razdelitel6.gif

Свята у садочку

Це невід’ємна частина соціального життя, до якої дитину необхідно готувати. Особливість наших свят полягає в тому, що вони здійснюють всебічну перевірку рівня і результатів розвитку та виховання дитини. Цікаве свято викликає багато позитивних емоцій у дітей та батьків.
Пам’ятка при підготовці свята:
1. Сценарій складається не тільки з урахуванням тематики свята, але й діагностичних, вікових властивостей дітей, а також пори року.
2. Сценарій обговорюється з методистом, вихователями, логопедом.
3. Багато радощів дітям приносять виступи співробітників, тому доцільно залучати до ролей казкових героїв працівників закладу.
4. Треба пам’ятати про почуття міри та часові програмові вимоги - не перевантажувати сценарії піснями, таночками або віршами.
5. Після свята проводиться аналіз його разом з колегами, щоб з’ясувати, які задачі були успішно вирішені та на що слід звернути увагу в подальшій роботі.
6. Інколи корисно провести повтор свята у формі розваги, частково використовуючи матеріал, який діти вже добре знають.

/Files/images/razdelitel6.gif

Розваги

Якщо говорити про розваги, то вони проводяться у більш різноманітних формах, ніж свята:
1.Музичні концерти
- концерт, присвячений творчості якогось композитора.
- концерт, присвячений народній пісні.
- концерт однієї групи дітей для іншої.
/Files/images/storojenko/13.jpg2.Літературні концерти
- концерт, присвячений творчості письменників і поетів
- зустріч з дитячими поетами
- концерт, присвячений фольклор.
3. Музично-літературні концерти, поетичні свічки (наприклад “Пори року”)
4. Вечори гумору
5.Вечори дружби
6. Дні народження дітей
7. Ляльковий театр
8. Інсценівки казок
9. Спортивні вечори відпочинку
10. Вечори загадок
11. Слухання казок у запису, перегляд мультфільмів на музичну тематику
12. Музичні конкурси

/Files/images/62069843_13.gif

/Files/images/storojenko/авторські правила.png

/Files/images/62069843_13.gif

Кiлькiсть переглядiв: 449

Коментарi